Klantenservice / FAQ

Je kan bij ons terecht met al je vragen en opmerkingen over onze producten, je bestelling en de levering.
We voorzien je altijd zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen één werkdag van een passend en duidelijk antwoord. Je kan ons mailen op: info@cottonsuite.nl

Geef je je bestelling op maandag tot en met vrijdag voor 15:00 uur aan ons door? Dan heb je je bestelling morgen al in huis! Bestel je vrijdag na 15:00 uur tot en met zondag? Dan kun je jouw product(en) dinsdag verwachten. We verzenden alle bestellingen binnen Nederland en België gratis.

We willen graag iedereen tevreden te stellen met zijn of haar aankopen. Mocht er onverhoopt toch iets niet goed zijn, dan mag je het product terugsturen. Tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling kun je retourneren. We storten dan het volledige aankoopbedrag terug. Maak je gebruik van je herroepingsrecht? Dan dien je het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan Cotton Suite te retourneren. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@cottonsuite.nl. Wij storten vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terug. Voorwaarde hiervoor is dat we het product in goede orde retour hebben ontvangen. Houd er rekening mee dat wij producten kunnen accepteren als deze zich in de originele verpakking bevinden, niet zijn gewassen en gebruikt! Na ontvangst controleren wij de staat van de geretourneerde producten. Indien de staat van de producten voldoende is, storten wij het aankoopbedrag terug. Vergeet niet dat je zelf verantwoordelijk bent voor de kosten van de terugbetaling!

Retouradres:
DFC Global Warehouse
Haverstraat 24
2153 GB Nieuw-Vennep

Ga naar het product dat je wilt kopen. Selecteer de juiste maat en het juiste aantal en klik op ‘In winkelmand’. Is je bestelling compleet? Klik in de winkelmand op ‘Ga door met bestellen’. Vul de benodigde gegevens in, waarna je kunt overgaan tot de betaling en je bestelling kunt afronden. Kom je er niet uit? Stuur een mail naar info@cottonsuite.nl en wij helpen je verder.

Om je bestelling te wijzigen of annuleren kun je contact opnemen met onze klantenservice door te mailen naar info@cottonsuite.nl. Indien mogelijk passen we de bestelling aan.

Wij verzenden alle bestellingen gratis binnen Nederland en België bij een hogere bestelwaarde van 50 EUR. Onder de bestelwaarde van 50 EUR bedraagt de verzending 5 EUR.Wij bieden ook verzending aan naar Nederland en België, maar de prijs van de verzending is anders.

Als je een bestelling hebt ontvangen die niet compleet is, kun je contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@cottonsuite.nl. We kunnen er dan voor zorgen dat het missende product alsnog wordt verzonden.

Wij doen er alles aan om onze producten in goede staat bij jou af te leveren. Als je onverhoopt toch een beschadigd product hebt ontvangen, kun je contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@cottonsuite.nl.

Als je een ontvangen product wilt ruilen, dien je ons dit per mail te laten weten. Stuur je mail, voorzien van een toelichting, naar info@cottonsuite.nl. Je ontvangt binnen 24 uur een reactie van ons.

Bij wassen sorteren op kleur (wit scheiden van donker)

Eerste maal spoelen in koud water

Het dekbedovertrek altijd binnenste buiten keren voor het wassen

Vermijd het gebruik van waspoeder met optisch-cq bleekmiddelen. Gebruik een wasmiddel voor de “fijne was”

Wassen op 40 graden

Was het textiel in een niet te volle trommel

Altijd grondig laten spoelen

Het textiel nooit in een natte toestand laten liggen, maar zo snel mogelijk ophangen

Na het spoelen en centrifugeren geeft hangend drogen het mooiste resultaat. Uw bedtextiel droogt glad op en hoeft alleen nog wat worden bijgestreken.

Laat het overtrek ook weer binnenste buiten drogen.

Indien u gebruik maakt van een droogtrommel, gebruik dan gedurende korte tijd een lage droogtemperatuur.

LET OP! Onze luxury collection mag niet gestreken worden!

Hoe kunnen we je helpen?

×